Wat is een ticket? Een ticket is een registratie van een waargenomen punt. Hiermee leg je een constatering, afwijking of instructie vast.
Hoe maak ik een ticket aan? Een ticket kan aangemaakt worden door personen met de rollen: Eindverantwoordelijk, Support en Reporter. Het meest gemakkelijke is om een...
Hoe stuur ik een toegewezen ticket door? Een toegewezen ticket kan worden doorgestuurd naar een derde partij binnen Ed Controls.
Wat betekent de status van een ticket? Een ticket kent vier statussen: gecreëerd, gestart, afgerond en gearchiveerd.
Hoe wijzig ik een ticket? De Verantwoordelijke kan tickets die aan hem of haar zijn toegewezen gereed melden en voorzien van foto’s en tekst. De...
Hoe voeg ik een label toe aan een ticket? Voeg een label aan een ticket toe door het tekstveld ‘Label toevoegen’ in te vullen.
Hoe exporteer/print ik een ticket? Ticket(s) printen kan vanuit de web.edcontrols.com en vanuit de apps.
Hoe maak ik een project aan? Alleen Administrators kunnen een project aanmaken. Een project kan alleen via de browser worden aangemaakt.
Hoe meld ik een ticket gereed? Als Verantwoordelijke kan je een aangewezen ticket afmelden voor gereed.
Hoe kan ik mijn tickets en audits sneller invullen? Ed Controls helpt met het sneller invoeren van tickets.
Wat is archiveren? Archiveren in Ed Controls betekent iets non-actief maken. Alleen actieve dingen staan in jouw overzicht.
Hoe de-archiveer ik een tekening of bestand? In de Bibliotheek is het mogelijk tekeningen en/of bestanden te de-archiveren. De-archiveren is alleen mogelijk via de webomgeving van Ed Controls.
Hoe archiveer ik een tekening of bestand? Het is mogelijk om een tekening of een bestand te verplaatsen naar het archief. De tekening of het bestand verdwijnen dan uit het actieve overzicht binnen jouw project.
Hoe vind ik gearchiveerde tekeningen en bestanden? In de Bibliotheek van Ed Controls is het mogelijk om te filteren op gearchiveerde tekeningen en bestanden.
Hoe archiveer ik een ticket? Een ticket kan je archiveren wanneer het niet langer actief hoeft te zijn
Kan ik meerdere tickets tegelijk aan iemand toewijzen? Om sneller in Ed Controls te werken is het mogelijk om meerdere tickets tegelijk aan een Verantwoordelijke toe te wijzen.
Kan ik zoeken binnen Ed Controls? Het is mogelijk om binnen Ed Controls te zoeken in zowel de webomgeving als de applicatie.
Wat zijn de filtermogelijkheden? Ed Controls biedt veel mogelijkheden en combinaties om te filteren. Deze zijn beschikbaar via web.edcontrols.com en in de Mobiele applicaties....
Hoe voeg ik een foto toe aan een bestaand ticket? Een foto toevoegen aan een bestaand ticket kan op een later moment.
Hoe kan ik een groep verwijderen? Een groep kan uit het overzicht verdwijnen door de inhoud te archiveren.
Kan ik foto’s direct opslaan in mijn galerij? Door een instelling te wijzigen kan je foto's opslaan in jouw galerij.
Hoe filter ik over meerdere projecten? In Ed Controls is het mogelijk om via het web te filteren over meerdere projecten.
Kan ik meerdere tickets in één keer op afgerond zetten? De Eindverantwoordelijke en/of Support kunnen de status van meerdere tickets in één keer van ''Gestart'' naar ''Afgerond'' melden.
Hoe werkt de 3D Viewer in Ed Controls? Ed Controls biedt een krachtige 3D-viewer waarmee je gemakkelijk IFC-bestanden kunnen uploaden, bekijken en analyseren.