Ed Controls
  • Home
  • Status
  • Feature updates
    • Wijzigingen en nieuwe functionaliteiten
  • Login
  • Mail ons supportteam
  • NL
    • EN
    • DE
training-banner
  1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Aan de slag
  4. Kan ik meerdere tickets tegelijk aan iemand toewijzen?
  1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Tickets & tekeningen
  4. Kan ik meerdere tickets tegelijk aan iemand toewijzen?
Searching...
"Tickets met de status 'Gecreëerd' wijs je eenvoudig en snel toe via de webomgeving van Ed Controls."
Ed

Kan ik meerdere tickets tegelijk aan iemand toewijzen?

Print Friendly, PDF & Email

De Eindverantwoordelijke en de Support rol kunnen meerdere tickets in 1 keer aan een andere Verantwoordelijke toewijzen. Het is daarnaast ook mogelijk om Geraadpleegden en Geinformeerden aan grote hoeveelheden tickets toe te voegen.
Deze acties zijn alleen beschikbaar in de Web omgeving van Ed Controls.

  • Verantwoordelijke
  • Geraadpleegde
  • Geïnformeerde
  1. Log in via web.edcontrols.com;
  2. Filter en selecteer de tickets in de lijst die je wilt toewijzen aan een (andere) Verantwoordelijke;
  3. Bovenin het scherm staat nu hoeveel tickets je hebt geselecteerd, selecteer hierna het ‘Wijzig persoon’ icoon;
  4. Selecteer ‘Toevoegen’ en kies de rol ‘Verantwoordelijk’;
  5. Selecteer het account uit de lijst of typ het e-mailadres in en klik op ‘Gereed’;
  6. De geselecteerde tickets zijn nu toegewezen aan geselecteerde account.

Dezelfde actie kan worden uitgevoerd wanneer je een Verantwoordelijke wilt verwijderen van meerdere tickets. Kies dan ‘Verwijder’ in plaats van ‘Toevoegen’.

  1. Log in via web.edcontrols.com;
  2. Filter en selecteer de tickets in de lijst waaraan je een Geraadpleegde wilt toevoegen of wilt verwijderen;
  3. Bovenin het scherm staat nu hoeveel tickets je hebt geselecteerd, selecteer hierna het ‘Wijzig persoon’ icoon;
  4. Selecteer ‘Toevoegen’ of ‘Verwijderen’ en kies de rol ‘Geraadpleegd’;
  5. Selecteer het account uit de lijst of typ het e-mailadres in en en klik op ‘Gereed’;
  6. De geselecteerde tickets zijn nu toegewezen aan geselecteerde account.

Dezelfde actie kan worden uitgevoerd wanneer je een Geraadpleegde wilt verwijderen van meerdere tickets. Kies dan ‘Verwijder’ in plaats van ‘Toevoegen’.

  1. Log in via web.edcontrols.com;
  2. Filter en selecteer de tickets in de lijst waaraan je een Geïnformeerde wilt toevoegen of wilt verwijderen;
  3. Bovenin het scherm staat nu hoeveel tickets je hebt geselecteerd, selecteer hierna het ‘Wijzig persoon’ icoon;
  4. Selecteer ‘Toevoegen’ of ‘Verwijderen’ en kies de rol ‘Geïnformeerd’;
  5. Selecteer het account uit de lijst of typ het e-mailadres in en en klik op ‘Gereed’;
  6. De geselecteerde tickets zijn nu toegewezen aan geselecteerde account.

Dezelfde actie kan worden uitgevoerd wanneer je een Geïnformeerde wilt verwijderen van meerdere tickets. Kies dan ‘Verwijder’ in plaats van ‘Toevoegen’.


Lees ook: Welke rollen zijn er en hoe kan ik deze toewijzen?

Bijgewerkt op 18-08-2023
Tagged: EindverantwoordelijkeSupport
Heeft dit artikel je geholpen?
Ja Nee

Gerelateerde artikelen

  • Hoe werkt de 3D Viewer in Ed Controls?
  • Kan ik meerdere tickets in één keer op afgerond zetten?
  • Hoe koppel ik Ed Controls met SharePoint?
  • Welke rollen zijn er en hoe kan ik deze toewijzen?
  • Hoe start ik met de free trial?
  • Hoe wijzig ik de e-mailadressen op projectniveau?
"Tickets met de status 'Gecreëerd' wijs je eenvoudig en snel toe via de webomgeving van Ed Controls."
Ed
Hulp nodig?
Werkdagen:
Ma - Vr: 08:00 - 17:00
+31 570 724 021
support@edcontrols.nl


Stel je vraag


Nieuwe functionaliteiten

  • Beheer je eigen label-suggestielijst
  • Verplaats tickets in bulk naar de juiste tekening
  • Audit kopiëren: sneller starten, consistente kwaliteit
  • Geef je audits kleur
  • Ticket toch niet op de juiste plek gezet? Je kunt ‘m nu verplaatsen

Populaire artikelen

  • Schrijf je in voor een online training
  • Hoe start ik met Ed Controls Tickets?
  • Hoe kan ik mij registreren voor Ed Controls?
  • Hoe log ik in?
  • Hoe kan ik bestanden (tekeningen) uploaden?
  • " Tickets met de status 'Gecreëerd' wijs je eenvoudig en snel toe via de webomgeving van Ed Controls. "
  • Bezoekadres
    Leeuwenbrug 97
    7411 TH Deventer
    Bezoek edcontrols.nl
  • Algemeen
    Werkdagen 09:00 - 17:30
    +31 (0)570 572 214
    info@edcontrols.nl
  • Support
    Werkdagen:
    Ma - Vr: 08:00 - 17:00
    +31 570 724 021
    support@edcontrols.nl

    • © Copyright 2024 Ed Controls
    • Privacyverklaring
    • Cookieverklaring
    • Algemene voorwaarden
    • Disclaimer