1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Beheer
  4. Hoe voeg ik een Geraadpleegde toe?
"Een Geraadpleegde kan op projectniveau worden toegevoegd bij de projectinstellingen."
Ed

Hoe voeg ik een Geraadpleegde toe?

Print Friendly, PDF & Email

Een Geraadpleegde kan op projectniveau worden toegevoegd bij de projectinstellingen. Alleen Administrators en Eindverantwoordelijken kunnen deze projectinstellingen wijzigen.

Dat gaat als volgt:

  1. Log in op web.edcontrols.com;
  2. Beweeg met de muis over de projecttegel van het juiste project;
  3. Klik op het icoon in de vorm van een potlood, linksonder in de projecttegel;
  4. Typ het e-mailadres van de persoon die je wilt toevoegen in onder het kopje Support;
  5. Druk op enter om het e-mailadres te bevestigen;
  6. Sla de wijzigingen op.

Daarnaast kan een Geraadpleegde ook op ticketniveau worden toegevoegd door zowel de Eindverantwoordelijke, de Support en de Verantwoordelijke voor dat ticket.

  1. Open het gewenste ticket;
  2. Klik op het drop down menu (pijltje), rechts naar de Verantwoordelijke;
  3. Klik op ‘Geef Geraadpleegde weer’;
  4. Voeg nu de Geraadpleegde toe aan het ticket.

Tip: Wanneer de Geraadpleegde met terugwerkende kracht toegang moet hebben tot alle tickets in een project, dan kan ons Support team daarbij helpen. Klik rechts op: Stel je vraag of bel ons.

Bijgewerkt op 01-02-2022

Heeft dit artikel je geholpen?

Gerelateerde artikelen