1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Audits & templates
  4. Hoe maak ik het toevoegen van tickets aan vragen verplicht?
"Bij het verplichten van Tickets bij een Audit zorg je er bijvoorbeeld voor dat bewijslast wordt vastgelegd. Dit wordt allemaal opgeslagen in de Audit en zo kan je deze bewijslast altijd eenvoudig terugvinden."
Ed

Hoe maak ik het toevoegen van tickets aan vragen verplicht?

Print Friendly, PDF & Email

Tickets aan vragen toevoegen kan verplicht worden gemaakt bij een Audit. Dit stel je in bij het template en gaat als volgt:

  1. Log in;
  2. Selecteer je project;
  3. Kies voor tabblad templates;
  4. Selecteer de juiste template uit de groepen links of maak een nieuw template aan;
  5. Maak het toevoegen van Tickets verplicht door de bijbehorende afbeelding naast de vraag te selecteren. 

Als alternatief kan je het toevoegen van een ticket voor een hele categorie verplichten door de afbeelding naast de naam van de categorie te selecteren. Na het publiceren van de template is het klaar voor gebruik.

Let op: Als deze optie ingeschakeld is, is het verplicht is om een ticket met foto toe te voegen aan een auditvraag. De audit kan niet gereed gemeld worden zolang dit niet is gedaan.

Bijgewerkt op 24-02-2021

Heeft dit artikel je geholpen?

Gerelateerde artikelen