1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Aan de slag
  4. Hoe archiveer ik een ticket?
  1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Tickets & tekeningen
  4. Hoe archiveer ik een ticket?
"Tickets kun je op meerdere manieren eenvoudig archiveren."
Ed

Hoe archiveer ik een ticket?

Print Friendly, PDF & Email

Er zijn twee manieren waarop je een ticket kunt archiveren.

Nieuw ticket: wanneer je voor het eerst een ticket aanmaakt en je alleen iets wilt documenteren voor informatieve doeleinden dat geen vervolgactie vereist. Klik in het scherm voor het aanmaken van tickets op de knop ‘Archiveren’.

Bestaand ticket: wanneer een ticket niet langer actief hoeft te zijn, kan het worden gearchiveerd door een ‘eindverantwoordelijke’ of ‘support’. Zo doe je dat:

  1. Log in via web.edcontrols.com;
  2. Open het juiste project;
  3. Ga naar het tabblad Tickets;
  4. Open het juiste ticket;
  5. Klik nu rechts in het scherm op het icoon voor archiveren;
  6. Het ticket is nu gearchiveerd.
  1. Log in via de app van Ed Controls;
  2. Zorg dat het juiste project gedownload is op jouw device;
  3. Open het project;
  4. Ga naar het tabblad Tickets;
  5. Open het juiste ticket;
  6. Druk nu rechts in het scherm op het icoon voor Archiveren;
  7. Het ticket is nu gearchiveerd.

Let op: Het de-archiveren van een ticket werkt op dezelfde manier. Bij stap bij druk je op het icoon voor de-archiveren.


Het is ook mogelijk om tickets te (de-)archiveren vanuit de lijst met tickets. Om dit te doen veeg je een ticket naar links. Druk vervolgens op het icoon voor (de-)archiveren om het ticket te archiveren.

Tip: Het is mogelijk om meerdere tickets tegelijk te (de)-archiveren. Gebruik hiervoor de selectievakjes die voor de juiste tickets in de lijst staan en klik op de knop ‘(de)-archiveer’ die bovenaan het scherm verschijnt.

Lees ook: Hoe archiveer ik een audit?

Bijgewerkt op 25-10-2023

Heeft dit artikel je geholpen?

Gerelateerde artikelen