Overslaan naar inhoud
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Hoe maak ik een project aan?

Alleen Administrators kunnen via web.edcontrols.com een project aanmaken.

  1. Log in op web.edcontrols.com;
  2. Klik op het ‘kraan-icoontje met het plusje’ rechtsboven in het scherm;
  3. In het nieuwe scherm selecteer je eerst het juiste contract;
  4. Vul de verplichte velden projectnaam, locatie en Eindverantwoordelijke in;
  5. Het is mogelijk om delen uit een bestaand project te kopiëren naar je nieuwe project, voor meer informatie klik hier;
  6. Voeg eventueel een afbeelding, logo (beide max. 500kb grootte) en start- en einddatum toe;
  7. Vul nu eventueel de overige rollen in;
  8. Klik na het invullen van de velden op ‘opslaan’;
  9. Je project is aangemaakt en klaar voor gebruik.

Tip: De afbeelding en het logo van het project kunnen worden geroteerd en in- en uitgezoomd. Let er op dat je na het bewerken de wijziging opslaat door op het vinkje te klikken.

Let op: De ondersteunde bestandstypen voor de projectafbeelding en het logo zijn JPEG en PNG.

Let op: De rol Support claimt een licentie en heeft toegang tot het gehele project.
Lees ook: Wat kan een Support?

Let op: Een Geraadpleegde en Geïnformeerde claimen geen licentie en hebben een beperkte toegang tot het project.

Lees ook: Wat kan een Geraadpleegde?
Lees ook: Wat kan een Geïnformeerde?

Ga terug naar: Hoe start ik met Ed Controls?