1. Pagina-einden binnen audits voorkomen

Pagina-einden binnen audits voorkomen

Print Friendly, PDF & Email

Duidelijkheid en consistentie zijn belangrijk bij audits. Een veel voorkomend probleem voor gebruikers is het scheiden van gerelateerde inhoud, zoals vragen en de bijbehorende antwoorden, over verschillende pagina’s bij het afdrukken. Dit kan tot verwarring leiden en de interpretatie van audits verhinderen.

De functie ‘’Pagina-einden voorkomen’’ pakt dit probleem aan door gerelateerde inhoud samen op dezelfde pagina te houden, wat zorgt voor een naadloze en intuïtieve auditervaring.

Voor een soepele overgang is de optie ‘’Pagina-einden voorkomen’’ standaard ingeschakeld. Op deze manier blijven je controlevragen, antwoorden en handtekeningvelden bij elkaar als ze worden afgedrukt. Als je de voorkeur geeft aan het huidige afdrukgedrag, kun je deze optie uitschakelen in het venster ‘Export audits’.

We geloven dat deze functie de leesbaarheid en continuïteit van afgedrukte audits op alle platforms aanzienlijk zal verbeteren.