Meerkeuzevelden voor tickets
Ticketvelden ondersteunen nu ook meerkeuze-antwoorden op alle platforms. Beschikbaar voor Expert-licentie gebruikers, biedt deze update meer flexibiliteit en efficiëntie, waardoor je tickets met nog meer precisie kunt bijhouden en organiseren. Of je nu de prioriteit van tickets categoriseert, statussen bijhoudt of andere project-specifieke details toevoegt, meerkeuzevelden bieden de aanpassing die je nodig hebt.
Wat is er nieuw?
Ticketvelden ondersteunden al numerieke, datum- en tekstveldtypen, maar met deze update kun je enkelvoudige of meerdere antwoordopties toevoegen op alle platforms.
Instellen van meerkeuzevelden
Admins en verantwoordelijken kunnen eenvoudig meerkeuzevelden instellen in de projectinstellingen. Definieer de vraag en voeg opties toe waaruit gebruikers kunnen kiezen, zodat het bijhouden van prioriteiten, statussen of andere belangrijke details eenvoudig is.
Waar je ze zult zien
- Ticketschermen: Kies één of meer opties bij het aanmaken en inzien van tickets.
- Print & export: Geselecteerde opties worden weergegeven in printpopups, PDF’s en Excel-exports.
- Dashboard & multi-project exports: Alle selecties zijn opgenomen voor volledige projectinzage.
Met duidelijke, vooraf gedefinieerde keuzes kan je team consistentie handhaven, tijd besparen en rapportages verbeteren. Ga aan de slag door vandaag nog je projectinstellingen bij te werken!