Ed Controls
  • Home
  • Status
  • Feature updates
  • Login
  • Mail ons supportteam
  • NL
    • EN
    • DE
training-banner
  1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Tickets & tekeningen
  4. Hoe voeg ik een foto toe aan een bestaand ticket?
Searching...
"Foto's maken op locatie en later toevoegen aan een ticket doe je zo!"
Ed

Hoe voeg ik een foto toe aan een bestaand ticket?

Print Friendly, PDF & Email

Bij het aanmaken van een ticket is het mogelijk direct een foto te maken. Later een foto toevoegen aan een bestaand ticket kan ook.

Dit gaat als volgt:

  • Mobiel
  • Web
  1. Log in via de mobiele applicatie van Ed Controls;
  2. Open het juiste project;
  3. Druk op het bestaande ticket waar je een foto aan wil toevoegen;
  4. Onderin het scherm druk je nu op ’tik hier om een reactie te plaatsen’;
  5. Er verschijnt een nieuw scherm. Druk op het middelste icoon om jouw galerij met foto’s te openen. Vanuit de galerij kan je een of meerdere foto’s selecteren om toe te voegen. Als je klaar bent druk je op gereed;
    • Je kan ook een nieuwe foto toevoegen. Druk hiervoor op het icoon van de camera om een nieuwe foto te maken.
  6. Er verschijnt nu een ‘paperclip’-icoon, klik hier op om te zien welke foto’s je hebt toegevoegd en hier kan je eventueel ook tekst en markeringen toevoegen;
  7. Druk op opslaan om de foto toe te voegen;
  8. De foto staat nu in de tijdlijn van het ticket genoemd.
  1. Log in via web.edcontrols.com;
  2. Open het juiste project;
  3. Klik op het ticket waar je een foto aan wil toevoegen;
  4. Klik onder het kopje ‘Commentaar’ op ‘Klik hier om te reageren’;
  5. Klik nu op ‘Selecteer bestanden’;
  6. Selecteer nu een of meerdere foto’s van jouw computer en bevestig de keuze;
  7. Klik op ‘bewaar opmerkingen’ om de foto toe te voegen;
  8. De foto staat nu in de tijdlijn van het ticket.

Let op: Om foto’s toe te voegen moet je moet Ed Controls wel toegang geven tot alle foto’s in je galerie. Als je dat niet hebt gedaan, dan zullen de foto’s niet zichtbaar zijn in de foto rol. Dit kan je via de telefooninstellingen inrichten.

Bijgewerkt op 06-05-2022
Tagged: EindverantwoordelijkeGeraadpleegdeReporterSupportVerantwoordelijke
Heeft dit artikel je geholpen?
Ja Nee

Gerelateerde artikelen

  • Hoe werkt de 3D Viewer in Ed Controls?
  • Kan ik meerdere tickets in één keer op afgerond zetten?
  • Hoe koppel ik Ed Controls met SharePoint?
  • Hoe verwijder ik een label?
  • Hoe filter ik over meerdere projecten?
  • Kan ik foto’s direct opslaan in mijn galerij?
"Foto's maken op locatie en later toevoegen aan een ticket doe je zo!"
Ed
Hulp nodig?
Werkdagen:
Ma - Vr: 08:00 - 17:00
+31 570 724 021
support@edcontrols.nl


Stel je vraag


Nieuwe functionaliteiten

  • Meerdere tekeningen selecteren bij bulk audits via Excel
  • Tickets verplaatsen als Reporter? Gaat nu een stuk makkelijker
  • Beheer je eigen label-suggestielijst
  • Verplaats tickets in bulk naar de juiste tekening
  • Audit kopiëren: sneller starten, consistente kwaliteit

Populaire artikelen

  • Schrijf je in voor een online training
  • Hoe start ik met Ed Controls Tickets?
  • Hoe kan ik mij registreren voor Ed Controls?
  • Hoe log ik in?
  • Hoe kan ik bestanden (tekeningen) uploaden?
  • " Foto's maken op locatie en later toevoegen aan een ticket doe je zo! "
  • Bezoekadres
    Leeuwenbrug 97
    7411 TH Deventer
    Bezoek edcontrols.nl
  • Algemeen
    Werkdagen 09:00 - 17:30
    +31 (0)570 572 214
    info@edcontrols.nl
  • Support
    Werkdagen:
    Ma - Vr: 08:00 - 17:00
    +31 570 724 021
    support@edcontrols.nl

    • © Copyright 2024 Ed Controls
    • Privacyverklaring
    • Cookieverklaring
    • Algemene voorwaarden
    • Disclaimer